מדיניות משלוחים והחזרות באתר Direct-B2B
- משלוח המוצרים נשלח עד לכתובת שצוינה מחוץ לבית או לבניין, בעקבות המצב.
- משלוח מוצרים מתבצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית עד הבית או משלוח לבית עסק קרוב או באמצעות איסוף עצמי.
- ללקוחות עסקיים ההפצה תעשה בהפצה עסקית, כמפורט להלן.
- המוצרים נארזים בקפידה ונשלחים במעטפה מרופדת או קופסת קרטון.
- "לקוח עסקי" – לקוח אשר לגביו קיים חשבון לקוח במערכת הכספים של החברה.
במשלוח עד הבית:
- החבילה תישלח אליכם במסגרת תנאי המשלוחים ממועד ביצוע ההזמנה ואישורה באתר, באמצעות חברת משלוחים "בר הפצה".
- לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.
- שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות האור – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
- הכל בכפוף לזמינות, שירות, ואזורי השילוח של חברת המשלוחים.
איסוף עצמי:
- איסוף עצמי יתבצע במחסני החברה, ברחוב היובלים 3 הוד השרון.
- איסוף עצמי יבוצע אך ורק לאחר תיאום טלפוני עם שירות הלקוחות שיאשר כי החבילה מוכנה למסירה.
- שעות פעילות החנות: ימים א -ה: 9:00 – 17:00.
הפצה עסקית מיועדת רק ללקוחות עסקיים:
- שעות המסירה הינן: 09:00 – 17:00 בימים ראשון עד חמישי.
- בהפצה עסקית יבוצע ניסיון מסירה אחד בלבד.
- ביצוע מסירה חוזרת תתבצע בחיוב נוסף של 25 ₪.
הערות:
- הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 12:00 או שמוצר אינו זמין במלאי ישלחו רק למחרת.
- אין פיצוי בגין איחור או אי עמידה בזמני החלוקה.
- יש לשים לב ולהקליד כתובת מדויקת ככל האפשר הכוללת: שם מלא, קומה, כניסה וכדומה על מנת שניתן יהיה לבצע מסירה מדויקת.
- מקומות רחוקים כגון רמת הגולן וצפונה או הערבה אילת והאזור הדרומי, ייתכן שייקחו יום עסקים אחד נוסף.