מדיניות משלוחים והחזרות באתר Direct-B2B

  • משלוח המוצרים נשלח עד לכתובת שצוינה מחוץ לבית או לבניין, בעקבות המצב.
  1. משלוח מוצרים מתבצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית עד הבית או משלוח לבית עסק קרוב או באמצעות איסוף עצמי.
  2. ללקוחות עסקיים ההפצה תעשה בהפצה עסקית, כמפורט להלן.
  3. המוצרים נארזים בקפידה ונשלחים במעטפה מרופדת או קופסת קרטון.
  4. "לקוח עסקי" – לקוח אשר לגביו קיים חשבון לקוח במערכת הכספים של החברה.

במשלוח עד הבית:

  1. החבילה תישלח אליכם במסגרת תנאי המשלוחים ממועד ביצוע ההזמנה ואישורה באתר, באמצעות חברת משלוחים "בר הפצה".
  2. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.
  3. שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות האור – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
  4. הכל בכפוף לזמינות, שירות, ואזורי השילוח של חברת המשלוחים.

איסוף עצמי:

  1. איסוף עצמי יתבצע במחסני החברה, ברחוב היובלים 3 הוד השרון.
  2. איסוף עצמי יבוצע אך ורק לאחר תיאום טלפוני עם שירות הלקוחות שיאשר כי החבילה מוכנה למסירה.
  3. שעות פעילות החנות: ימים א -ה: 9:00 – 17:00.

הפצה עסקית מיועדת רק ללקוחות עסקיים:

  1. שעות המסירה הינן: 09:00 – 17:00 בימים ראשון עד חמישי.
  2. בהפצה עסקית יבוצע ניסיון מסירה אחד בלבד.
  3. ביצוע מסירה חוזרת תתבצע בחיוב נוסף של 25 ₪.

הערות:

  1. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 12:00 או שמוצר אינו זמין במלאי ישלחו רק למחרת.
  2. אין פיצוי בגין איחור או אי עמידה בזמני החלוקה.
  3. יש לשים לב ולהקליד כתובת מדויקת ככל האפשר הכוללת: שם מלא, קומה, כניסה וכדומה על מנת שניתן יהיה לבצע מסירה מדויקת.
  4. מקומות רחוקים כגון רמת הגולן וצפונה או הערבה אילת והאזור הדרומי, ייתכן שייקחו יום עסקים אחד נוסף.