כרטיס מסך למחשב מומלץ

רוצים לקנות כרטיס גרפי מומלץ? הגעתם למקום הנכון. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כרטיסי מסך, מבית היוצר של היצרניות המובילות בתחום, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות האדיב והמקצועי של צוות Direct B2B. נשמע מעניין? כל הפרטים בשורות הבאות.

 

כרטיס מסך RTX 3090 24GB מתאים לגיימינג ביצועי משחק גבוהים 8K פאני PNY VCG309024TFXPPB GeForce RTX 3090 24GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB Triple Fan Edition (2)

 

כרטיס מסך – מה זה בכלל?

המחשב הוא מוצר נהדר, אך בלי המסך שלו הוא אינו נותן ערך רב עבור מרבית האנשים. כרטיס המסך הוא רכיב חומרה אשר מסייע למסך לשדר לנו את הפלט הרצוי מהמחשב. מסך המחשב פועל על בסיס נקודות אור זעירות, כרטיס המסך אחראי "להגיד" למסך אילו נקודות להאיר, באיזה צבע ולכמה זמן, כך נוצרת התמונה שאנו רואים על גבי מסך המחשב. תחילה היו כרטיסי המסך תומכים בתצוגה "שחור-לבן" בלבד, אך כיום ישנם כרטיסי מסך מתקדמים המסוגלים לתמוך בשידור ברזולוציות הגבוהות ביותר.

 

בחירת כרטיס מסך

תהליך בחירה ורכישה של כרטיס מסך עשוי להיות ארוך, סבוך ומורכב, אך מומלץ שלא להרים ידיים, לא להתייאש ובטח ובטח שלא להקל ראש בבחירת כרטיס המסך האידיאלי. במידה רבה, בחירה של כרטיס מסך היא חשובה יותר אפילו מבחירת מעבד ולכן אנו ממליצים לעבור את התהליך בצורה מיטבית ואם ישנו צורך רצוי אפילו להתייעץ עם מומחה בתחום. לפני שאתם רצים לבחור כרטיס, אלו הם הדברים שיש להתחשב בהם:

  • סוג מסך – חשוב להבין מהו סוג המסך שלכם ובאיזו טכנולוגיה הוא תומך. רכישה של כרטיס מסך שאינו מתאים למסך הבית שלכם עשויה להוות מפח נפש כואב במיוחד.
  • גודל המארז – כרטיסי המסך מגיעים בגדלים משתנים, חשוב לוודא מהו גודל הכרטיס אותו תרכשו כמה מקום פנוי נותר במארז המחשב הנייח שלכם.
  • שימוש – לפני הרכישה חשוב לאפיין את השימוש הצפוי שלכם במחשב. ישנם כרטיסי מסך המתאימים במיוחד לגיימרים וישנם כרטיסים המתאימים בעיקר לעבודות גרפיות עיצוב וכדומה.
  • ספק כוח – התאמת ספק כוח מתאים לכרטיס מסך, כל כרטיס מסך דורש הספק המתאים לו ויש להתאים ספק כוח לפי בחירת הכרטיס.

 

מאפיינים של כרטיס מסך מומלץ

ישנם מאות סוגים ודגמים של כרטיסי מסך השייכים לעשרות חברות שונות, חשוב להבין מהם המאפיינים של כרטיס מסך איכותי ואיך תוכלו למצוא אחד כזה:

  • התאמה ליכולות שלכם – בראש ובראשונה חשוב לבצע התאמה מושלמת בין הכרטיס לבין רזולוציית המסך שלכם, קצב הרענון של צג המחשב, ולספק הכוח.
  • התאמה לצרכים – כבר ציינו כי ישנם כרטיסי מסך אשר יתאימו בעיקר לגיימרים וכאלה אשר יתאימו למעצבים. הבינו מה הם הצרכים שלכם וכך תוכלו להתמקד בסוגת הכרטיסים הרלוונטית ביותר.
  • מחיר – גם פרמטר המחיר הוא חשוב ביותר, מחירם של הכרטיסים הוא אינו זול והוא נע בהתאם לאיכות הכרטיס ולכוח העיבוד שלו. נסו לקבוע מסגרת תקציבית אותה תרצו להשקיע וכך תוכלו להתמקד אך ורק בפריטים הרלוונטיים.

 

כרטיס מסך מומלץ לגרפיקה – איפה קונים?

כרטיס מסך מקורי ואיכותי, במחיר משתלם, קונים רק באתר של Direct B2B. באתר תמצאו מגוון רחב של כרטיסים גרפיים מבית היוצר של חברות הטכנולוגיה המובילות בתחום:

  • Matrox
  • Golden Touch
  • ADAPTEC
  • NVIDIA
  • ועוד

הכרטיסים הנמכרים אצלנו הם מקוריים בלבד ונתונים לכם  תחת 12 חודשי אחריות של דיירקט גרופ. לצפייה בקטלוג הכרטיסים שלנו לחצו >>>כאן<<<

 

Direct B2B – לא רק כרטיסי מסך 

לחברה שלנו מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום מוצרי הטכנולוגיה, התוכנה והחומרה. אנו מהווים נציגים רשמיים של עשרות מותגים מובילים ומשמשים כמפיצים מרכזיים של עוד עשרות מותגים נוספים. אנו גאים להביא לציבור הישראלי את המוצרים הטובים ביותר בעולם ובמחירים המשתלמים בישראל. את כל המוצרים שלנו תוכלו לרכוש בחנות הווירטואלית שלנו, אשר תספק לכם חווית קניה מתקדמת, חדשנית ונוחה במיוחד.

 

מתלבטים איזה כרטיס מסך לקנות? 

צרו איתנו קשר! הצוותים שלנו מחכים לכם. נשמח לסייע בכל אחד משלבי הרכישה ועל להשלמת הקניה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 054-820-8808. או  >>>לחצו כאן<<< ושלחו הודעה לווצאפ העסקי שלנו