מחשבים ניידים מומלצים לגרפיקה – המדריך המלא 

מחפשים מחשב לעריכה גרפית? הגעתם למקום הנכון. צוות המומחים שלנו הרכיב לכם את המדריך השלם שיעזור לכם למצוא מחשב נייד מומלץ לגרפיקה – מהם היכולות אותן יש לחפש, מהו המפרט הטכני עליו אסור לוותר ואיך תוכלו להתאים את המחשב לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר? כל הפרטים בשורות הבאות.

 

מחשב גיימינג אינטל Intel i9-11900K 64GB Z590 1TB RTX3090

 

מחשב לגרפיקה – מה זה אומר 

לפני שאנחנו יוצאים לקנות מחשב לגרפיקה כדאי להבין תחילה מה המשמעות של הדבר. כידוע, ישנם סוגים רבים של רכיבי מחשב וחומרה אשר מספקים יכולות עיבוד, זיכרון ועבודה שונים. עבור כל תחום ניתן להתאים את מפרט המחשב הנכון ביותר עבורו. כך לדוגמא, מחשב המיועד עבור לימודים באוניברסיטה יהיה שונה ממחשב המיועד לגיימינג, ומחשב מנהלים יהיה שונה ממחשב המיועד ליצירת מוזיקה. עבור כל תחום ספציפי ניתן לבחור ולהתאים את המחשב כך שיוכל לענות על הצרכים באופן הטוב ביותר. התאמת המחשב היא חשובה על מנת לדייק את היכולות שלו, למטב את העבודה עימו ואפילו לחסוך כסף בקנייה מיותרת של מחשב בעל יכולות בהן אין לנו צורך.

 

מחשב טוב לגרפיקה – מפרט מחשב לעיצוב גרפי

מחשב לעיצוב גרפי אידיאלי עשוי להשתנות ממעצב למעצב בהתאם לדרישות שלו, אופי העבודה שלו, התוכנות איתן הוא עובד ועוד. אך באופן כללי מעצבים משתמשים לרוב במחשבים חזקים במיוחד, בעלי כרטיס מסך עוצמתי ויכולת עיבוד מתקדמת אשר מאפשרת עבודה עם מספר תוכנות הרצות במקביל. ישנם ארבעה רכיבים עליהם יש לשים דגש בבחירת המחשב:

  • מעבד – CPU – יחידת העיבוד המרכזית, הוא רכיב אשר אחרי על ביצוע הפקודות המאוחסנות בזיכרון המחשב. בימינו ישנם מעבדים בעלי מספר ליבות והם מסוגלים לבצע מספר גדול של חישובים בבת אחת. שימו לב כי מרבית התוכנות הקיימות כיום אינן יודעות לנצל עד תום את מספר הליבות הגדול ולכן לעיתים עשוי להספיק מעבד מדור מעבדים מיושן יותר.
  • דיסק קשיח – בשנים האחרונות החלו להיות נפוצים דיסקים מסוג SSD, אלו הם דיסקים ללא חלקים נעים, מה שמגביר את מהירות הדיסק. הדבר משפר משמעותית את מהירות הגישה לנתונים, את מהירות הקריאה ואת מהירות הכתיבה. על אף מחירם היקר, מומלץ להשקיע בדיסק SSD יעיל ואמין.
  • זיכרון עבודה – RAM – הוא זיכרון לגישה אקראית האחראי לביצוע שוטף של משימות המחשב, תוך כדי העבודה עליו. אשר מסייע למעבד לחשב ולעבד נתונים, במחשבים ישנם סוגים שונים של כרטיסי זיכרון ברמות שונות אשר מאפשרים עיבוד נתונים במהירויות שונות. ככל שנפח זיכרון העבודה גדול יותר, כך יכולת עיבוד הנתונים גבוהה יותר (לדוגמה עבודה במקביל על מספר תוכנות)
  • כרטיס גרפי – GPU – זה הוא רכיב שתפקידו ליצור פלט חזותי על מסך המחשב שלנו. לכרטיסים בימינו יש יכולות עיבוד עצמאיים, הם מסייעים להגביר את איכות הגרפיקה של המחשב וניתן להריץ בעזרתם תוכנות עיצוב שונות במהירות מוגברת.
  • ספק כוח – התאמת ספק כוח מתאים לכרטיס מסך, כל כרטיס מסך דורש הספק המתאים לו ויש להתאים ספק כוח לפי בחירת הכרטיס.

 

מחשב נייד מומלץ למעצבים – התאמה לצרכים שלכם 

בקנייה של מחשבים ניידים לעיצוב גרפי יש לבצע גם התאמה אידיאלית לצרכים האינדיבידואלים שלכם:

  • מעצבים מתחילים\מקצועיים – יש לאפיין את אופי השימוש הצפוי לכם ואת אופי העבודה על המחשב. אם אתם מעצבים מתחילים או חובבים, אולי אין לכם צורך במחשב החזק והמתקדם ביותר. אך אם אתם מעצבים מנוסים אשר מריצים כמה תכונות במקביל, אולי כדאי לשקול השקעה גדולה במחשב איכותי ומהיר.
  • נוחות שימוש – זוהי נקודה אינדיבידואלית במיוחד אשר מביאה לידי ביטוי את ההעדפות האישיות שלכם כמו; גודל המסך, גודל המקלדת, קשיחות המארז ופיצ'רים מודולאריים נוספים.
  • תקציב – אנו ממליצים לקבוע מסגרת תקציבית אותה תרצו להשקיע ורק לאחר מכן להתחיל במלאכת החיפושים. קביעת המסגרת מסייע לכם להתמקד רק בדגמים הרלוונטיים ביותר.

 

Direct B2B – מחשב נייח לעיצוב גרפי

בין אם אתם מחפשים מחשב נייח חזק לגרפיקה או מחשב נייד לעיצוב גרפי, תוכלו למצוא את מבוקשכם באתר החנות הווירטואלית שלנו. באתר תמצאו מגוון רחב של מחשבים ורכיבי חומרה אשר יספקו לכם חווית שימוש מתקדמת, מהירה ונוחה במיוחד. כל המוצרים הנמצאים באתר ניתנים לרכישה מקוונת אידיאלית; קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים חסרי תקדים, אחריות יצרן, והכי חשוב – משלוח מהיר עד לפתח הבית.

 

לא בטוחים איזה מחשב לקנות?

צרו איתנו קשר! הצוותים שלנו מחכים לכם. נשמח לרתום את כל הידע והניסיון שלנו על מנת לסייע לכם למצוא את המחשב הטוב ביותר עבורכם. ליצירת קשר חייגו: 054-820-8808 או  >>>לחצו כאן<<< ושלחו הודעה לווצאפ העסקי שלנו